Πρόκειται για εντυπωσιακές εικόνες και αεροφωτογραφίες από τα εργοτάξια από το Αντίρριο μέχρι και τα Γιάννενα, όπου εργάζονται συνολικά 2.000 άτομα.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της παραχωρησιούχου εταιρείας, η πρόοδος των εργασιών ανέρχεται στο 48%
Η πρόοδος των έργων κρίνεται ικανοποιητική αν και το τελευταίο διάστημα όλες οι πληροφορίες συγκλίνουν ότι η ολοκλήρωση δεν θα γίνει εντός του αρχικού χρονοδιαγράμματος αλλά μετατίθεται για το 2016.
Σημειώνεται ότι η Ιόνια Οδός αποτελεί το συνδετήριο άξονα μεταξύ της γέφυρας του Αντιρρίου και του κόμβου της Εγνατίας Οδού στα Ιωάννινα. Ο δρόμος αυτός έχει τεράστια σημασία -κοινωνική και αναπτυξιακή- αφού συνδέει όλη τη Δυτική Ελλάδα με την υπόλοιπη επικράτεια προς Νότο, αναβαθμίζοντας σημαντικά αστικά και αγροτικά κέντρα όπως τα Ιωάννινα, την Άρτα και το Αγρίνιο
Στα 196 km του αυτοκινητοδρόμου της Ιόνιας Οδού, περιλαμβάνονται ανάμεσα σε άλλα:
24 γέφυρες συνολικού μήκους μονού κλάδου περίπου 7.0 χλμ.,
4 σήραγγες συνολικού μήκους μονού κλάδου περίπου 11,200 μ.,
πάνω από 77 κάτω διαβάσεις συνολικού μήκους περίπου 2,5 χλμ. και
24 άνω διαβάσεις συνολικού μήκους 1,4 χλμ. και
392 οχετοί διαφόρων τύπων και διατομών συνολικού μήκους πάνω από 17,0 χλμ.
Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της συντακτικής ομάδας του "Έλευσις Ελλήνων" παρά μόνον αυτά που φέρουν την
υπογραφή του ιδιοκτήτη του ιστολογίου, GPapado με τον οποίο μπορείτε να επικοινωνήσετε στο E-mail: [email protected]
για τυχόν παράπονα ή απορίες.
Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη.
Ενημερώνουμε εκ των προτέρων πως για κάθε φραστική επίθεση ή απειλητική διάθεση θα ενημερώνεται άμεσα η
Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.
Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!